ثبت شرکت در اسکاتلند

ثبت شرکت در اسکاتلند

 

کشور اسکاتلند شهرت خوبی بین مهاجرین سراسر دنیا پیدا کرده است و اگر شما جزو افرادی  که تمایل به ثبت شرکت در اسکاتلند داشته باشید دولت این کشور از شما استقبال خواهد کرد. اسکاتلند از شمال با دریای نروژ، از شرق با دریای ایرلند و از غرب با اقیانوس اطلس شمالی مرز آبی دارد. اسکاتلند کشوری با جزیره های کوچک و بزرگ است. آب های ساحلی این کشور منبع بزرگ ترین ذخایر نفت خام و گاز طبیعی در بین کشورهای اروپا است.

 این کشور به عنوان بخشی از پادشاهی بریتانیا، دولتی پیشرو در مسائل تجاری و اقتصادی می باشد و دارای نقش تعیین کننده در برنامه ریزی مالیاتی بین المللی است. پادشاهی بریتانیا در سرتاسر دنیا به عنوان نظامی با سطح استاندارد مالیاتی شناخته می شود.

 

ثبت شرکت در اسکاتلند
موسسه حقوقی بین المللی ایرانیان;

 

مهم ترین مراحل  ثبت شرکت در اسکاتلند عبارتند از:

 

گرفتن تاییدیه طرح تجاری یا اصطلاحا business plan

تعیین نوع شرکت انتخابی

تعیین نام شرکت (نامی که قبلا انتخاب نشده باشد و با قوانین اجتماعی اسکاتلند نیز مغایرت نداشته باشد.)

افتتاح حساب به نام شخص حقوقی در بانک و واریز حداقل سرمایه با توجه به نوع شرکت مورد نظر (با مسئولیت محدود، سهامی، تضامنی و غیره)

تصویب اساسنامه شرکت که باید از قوانین آمره تبعیت کند

پرداخت مالیات های مربوطه و ثبت شرکت در مرجع ثبت شرکت ها

یکی از محبوب ترین ساختارهای شرکتی و تجاری در جهان، شرکت با مسئولیت محدود است که در کشور اسکاتلند نیز پرطرفدار است و در زیر به ان اشاره می کنیم:

 

شرکت های با مسئولیت محدود (LP) یا (LIMITED PARTNERSHIP)

 

این شرکت ها از یک شریک اصلی و یک یا چند شریک با مسئولیت محدود تشکیل می گردد. شریک اصلی مدیریت شرکت را برعهده خواهد داشت. شخصی که تا میزان نامحدود مسئول بدهی ها و دیون شرکت است. نکته ی قابل توجه این است که در شراکت محدود محدودیتی برای تعداد اعضای با مسئولیت محدود وجود ندارد.

افراد می توانند در این نوع شرکت سرمایه گذاری کنند اما نه حق رای در تصمیمات شرکت دارند و نه اختیار اداره ی عملیات روزمره ی شرکت را. این نوع شرکا برای این ساختار کسب و کار و تامین سرمایه بسیار مفید هستند.

 

مزایای ثبت شرکت به صورت محدود (lp)

 

محافظت از سرمایه ی شخصی

معافیت از مالیات شرکتی و پرداخت مالیات حاصل از درآمد شرکت در اظهارنامه ی مالیاتی شخصی خود

تسلط کامل مدیر بر شرکت

تامین سرمایه

شخصیت حقوقی بین المللی و بهره گیری از مزایای آن

پرستیژ تجاری

 

برای  موفقیت جهت ثبت شرکت در کشور اسکاتلند می‌ توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بین المللی ایرانیان تماس حاصل نموده و از مشاوره تخصصی استفاده نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.