با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شماره مجوز : 51445

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشور استرالیا

مهاجرت به کشور استرالیا

مهاجرت به کشور استرالیا یکی از اولویت های اکثر افرادی است که قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند.

از دلایل مهاجرت به یک کشور شرایط آب و هوایی آن، انگلیسی زبان بودن مردمان آن کشور و اقتصاد و فرهنگ قوی آن است .

و از همه مهم تر مهاجر پذیر بودن آن را می توان در نظر گرفت که از این رو کشور استرالیا جز مجذوب ترین کشورهای مهاجر پذیر بین متقاضیان تلقی می شود.

این کشور با در اختیار داشتن شرایط ایده آل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، تحصیلی و استانداردهای بالای زندگی، یکی از کشورها محبوب برای متقاضیان مهاجرت است.

استرالیا کشوری مناسب برای کسانی است که دوست دارند از زندگی لذت ببرند اما در عین حال، می خواهند در کشوری کارآمد و پرتحرک زندگی کنند.

کار در استرالیا
کار در استرالیا

 

بهترین شهرهای استرالیا بر اساس کیفیت زندگی

 

سیدنی
ملبورن
بریزبن
آدلاید
هوبارت

 

 

استرالیا کشوری مناسب برای کسانی است که دوست دارند نه تنها از زندگی خود لذت ببرند بلکه در عین حال، در یک کشور پیشرفته و با امکانات بالا زندگی کنند.

شهرهای مهم استرالیا همه نوع خدمات را برای شهروندانشان آماده نموده اند و بهترین شرایط کاری و تفریحی را برای افرادی که در اینجا زندگی می کنند، به وجود آورده اند.

 

ویزای کاری استرالیا

 

ویزای کار استرالیا یکی از متداول‌ترین راه‌ها برای اخذ اقامت دائم این کشور است.

دولت استرالیا سیاست‌های خود را در راستای جذب نیروهای متخصص تنظیم کرده و فرصت‌های شغلی و شرایط زندگی مناسبی برای این گروه از مهاجران فراهم کرده است.

امنیت اقتصادی این کشور سبب رشد کسب‌وکارها و کاهش نرخ بیکاری شده است که یکی از مهم‌ترین عوامل برای مهاجرت افراد متخصص به شمار می‌رود.

همچنین دانشجویانی که تازه از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند، می توانند به راحتی وارد بازار کار این کشور شوند.

 

 

مهمترین عناوین مشاغل مورد نیاز استرالیا

 

 

1- مهندسی و فنی و حرفه ای
2-مدیریت ،امور مالی، بازاریابی و حسابداری
3-ادبیات و هنر
4- حوزه آموزش
5- حوزه بهداشت و سلامت
6- حوزه حقوق و مشاوره

 

 

مهاجرت به استرالیا
مهاجرت به استرالیا

 

ویزای سرمایه گذاری استرالیا:

 

 

نکته بسیار مهم برای ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا این است که برای اکثر این ویزاها، متقاضی نیاز به داشتن تجربه در مدیریت و گرداندن کسب و کاری دارد که دارای حداقل گردش مالی سالیانه مناسب می باشد.

نکته دیگر در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری این است که در صورت قبولی، در ابتدا به فرد متقاضی ویزایی موقت اعطا می شود و اگر متقاضی مهاجرت به استرالیا، به تمام تعهدات خود درباره سرمایه گذاری در استرالیا عمل کند، اقامت استرالیا از نوع دائم به وی اعطا می شود.

 

 

تحصیل در استرالیا:

 

تحصیل در استرالیا با داشتن بیش از ۲۲۰۰۰ رشته و ۱۱۰۰ کالج و دانشگاه یکی از مهمترین مقاصد تحصیلی محسوب می ‌‌شود.

جالب است بدانید که استرالیا دارای سومین جایگاه از لحاظ بیشترین تعداد دانشجوی خارجی پس از انگلیس و امریکا می باشد و این در حالی است که استرالیا تنها ۲۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا ۷ دانشگاه در دانشگاه های استرالیا به چشم می خورد. استرالیا ۵ شهر از ۳۰ شهر برتر دنیا برای تحصیل و مناسب دانشجویان را دارا است.

عواملی که باعث می شود این کشور برای تحصیل مناسب باشد شامل مقرون به صرفه بودن، کیفیت بالای زندگی و فرصت های شغلی می باشد.

اخذ ویزای تحصیلی استرالیا فرصت خوبی برای تجربه زندگی در این کشور بی نظیر است.

 

مهاجرت کاری به هلند

مهاجرت کاری به هلند مهاجرت کاری به کشور هلند که سهم بزرگی از اقتصاد آن بر اساس صنعت توریسم و گردشگری است و بازار کار خوبی برای تعداد

مطالعه بیشتر »

جدول محتوا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.