با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شماره مجوز : 51445

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشور اسپانیا

مهاجرت به کشور اسپانیا

مهاجرت به کشور اسپانیا در میان تمام کشور های اروپا و همچنین حوزه شینگن، می تواند مقصد مناسبی برای گذراندن زندگی باشد.

چرا که ویژگی های این کشور برای داشتن آینده ای تضمین شده بسیار ایده آل است.

اسپانیا را می توان مقصد مناسبی برای مهاجران به حساب آورد. چرا که هزینه های زندگی در آن نسبت به سایر کشور های اروپایی ارزان تر است و فرد می تواند با اقامت اسپانیا، به شهروندی اروپایی تبدیل و از مزایای آن برخوردار شود.

کار در اسپانیا
کار در اسپانیا

 

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی

مادرید

بارسلونا

والنسیا

گرانادا

سویل

مالاگا

استپونا

 

 

شرایط تحصیلی در اسپانیا :

 

تحصیل در اسپانیا دارای مراکز مهم آموزشی در رشته های پزشکی ، اقتصاد و …است که مورد توجه بسیاری از متقاضیان جهت ادامه تحصیل قرار گرفته است .

اعتبار دانشگاه های اسپانیا یکی از مزایای تحصیل در اسپانیا می باشد .

دانشگاه های اسپانیا دارای رنکینگ بسیار بالایی می باشد چرا که دارای امکانات و تجهیزات آموزشی بسیاری است و رتبه های دانشگاه های اسپانیا در تمامی رشته ها زیر ۴۰۰ است .

از دیگر مزایای تحصیل در اسپانیا وجود زبان انگلیسی در سیستم آموزشی اسپانیا است . تمامی رشته ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی تدریس می شود .

از مهمترین مزایای مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل، می‌توان به دریافت اقامت اسپانیا با صرف هزینه نسبتاً پایین،تجربه زندگی در یک کشور طراز اول با کمترین هزینه،امکان انتقال سرمایه و راه‌اندازی کسب و کار شخصی در اسپانیا،استخدام در یک شرکت معتبر بعد از اتمام تحصیلات و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری اشاره کرد.

 

 

مهاجرت کاری اسپانیا

 

 

شرایط کاری در اسپانیا :

 

یکی از کم هزینه ترین روشهای اقامت معمولا اقامت از طریق کار می باشد.

اقامت کاری اسپانیا نیز مانند دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اعضای اتحادیه اروپا بلامانع می باشد ولی برای کشورهای خارج از اتحادیه اروپا نیاز به مجوز ورود دارد.

برای یافتن کار در اسپانیا نیاز به یک کارفرما در اسپانیا دارید برای یافتن آن از یک رزومه خوب و قوی به زبان اسپانیایی استفاده کنید و تمامی جوانب آن هم در نظر بگیرید.

از جمله سوابق تحصیلی، سوابق شغلی، مهارتهای شغلی و فردی و علاقه مندیهای خود و همچنین تمامی جوایز و موفقیتهای کاری خود را در آن درج کنید.

شهروندان بین المللی که قصد کار در اسپانیا را دارند باید ویزای کار مناسب را دریافت کنند.

ویزای کار در اسپانیا را می توانید از سفارت اسپانیا یا کنسولگری در کشور محل اقامت خود دریافت کنید.

هنگامی که ویزای کار خود را دریافت کردید ، سه ماه فرصت دارید تا اجازه درخواست مربوطه را با مقامات اسپانیایی درخواست کنید.

اسپانیا بعد از ۵ سال اقامت دائم به کسانی می دهد که در این کشور مشغول به کار می شوند و البته پروسه اخذ اقامت دائم و تسریع آن کاملا بستگی به مالیات و نحوه دادن آن دارد.

هرچقدر شخص مالیات خود را مرتب پرداخت کند زودتر می تواند به اقامت دائم اسپانیا دست پیدا کند.

بعد از ۳ سال از دریافت اقامت می تواند تحت شرایطی درخواست پاسپورت نیز بدهد، پاسپورت به افرادی که مرتکب هیچ جرم و جنایتی نشده اند و در این سالها به زبان اسپانیایی تسلط پیدا کرده اند، داده می شود.

 

 

 

شرایط ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اسپانیا:

 

 

این روزها شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا بسیار حائز اهمیت است، چرا که با توجه به حمایت های دولت و با توجه به اینکه اسپانیا ذاتاَ کشوری است که آب و هوا و طبیعت بسیار زیبایی دارد، سرمایه گذاران و توریست های بسیاری را به خود جذب می کند.

یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به اسپانیا و دریافت اقامت آن، ثبت شرکت در اسپانیا است.

سالانه افراد زیادی برای ثبت شرکت های تجاری و غیرتجاری به کشور اسپانیا مهاجرت می کنند ؛ چرا که ثبت شرکت در این کشور مزیت های بسیاری را با خود به همراه دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

– دسترسی آسان به بازارهای اروپایی

– دریافت ویزای شینگن برای تمامی افراد خانواده

– نداشتن قانون های اجباری مانند دارا بودن شریک اسپانیایی

– دریافت آسان تر ویزا برای دیگر کشورهای جهان

– قوانین تجاری و گمرکی آزاد در محدوده کشورهای عضو شینگن

– استفاده از برند اروپایی

– افتتاح حساب شخصی و شرکتی در معتبرترین بانک های اروپایی نیاز به سرمایه پایین برای ثبت شرکت در اسپانیا و اداره آن می توان بعد از سه سال اقامت دائم را درخواست کرد.

– نداشتن قانون های اجباری مانند دارا بودن شریک اسپانیایی

 

 

 

ویزا کاری اسپانیا
ویزا کاری اسپانیا

 

 

برای  موفقیت جهت مهاجرت و اخذ ویزای کشور اسپانیا می‌ توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بین المللی ایرانیان تماس حاصل نموده و از مشاوره تخصصی استفاده نمایید.

جدول محتوا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.