با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شماره مجوز : 51445

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشور انگلستان

مهاجرت به کشور انگلستان

 

مهاجرت به کشور انگلستان با توجه به موقعیت اقتصادی و شرایط اجتماعی این کشور میان افراد زیادی در سرتاسر دنیا طرفدارانی دارد.

انگلستان یکی از مقاصد اصلی مهاجرت در دنیاست که سالانه هزاران نفر با هدف کار، تحصیل، گردش و زندگی یه این کشور مهاجرت می کنند.

کشور انگلستان به عنوان یکی از کشورهای پادشاهی متحد بریتانیا می باشد و شامل سه کشور دیگر ؛ اسکاتلند، ولز و جزیره ایرلند می باشد. پایتخت کشور انگلستان شهر لندن است.

کشور انگلستان به دلیل پیشینه تاریخی قوی، فرهنگ غنی، آداب و رسوم مختلف، غذاهای لذیذ و متنوع و… سالیانه مقصد هزاران انسان برای سفر های توریستی و مهاجرتی بوده است. کیفت زندگی مردم، شاخص توسعه انسانی، خدمات بهداشت ملی و … در انگلستان در سطوح بسیار بالایی قرار دارد.

     
مهاجرت به کشور انگلستان
مهاجرت به کشور انگلستان
     
بهترین شهرهای انگلستان برای زندگی
 

لندن (London)

منچستر (Manchester)

کنت (Kent)

بریستول (Bristol)

برایتون (Brighton)

آکسفورد (Oxford)

بیرمنگام (Birmingham)

   

شرایط تحصیلی در کشور انگلستان

 

تحصیل در انگلستان بدون تردید یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور محسوب می شود.

انگلستان از بالاترین سطح کیفیت آموزشی و امکانات رفاهی به همراه دانشگاه های فوق العاده معتبر برخوردار است.

دانشگاه های انگلیس طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی را به بهترین شکل ارائه می نمایند، مدت زمان لازم جهت اخذ مدارک آکادمیک در انگلستان نسبت به اغلب کشورهای جهان کم تر است.

در واقع دانشجویان در انگلستان می توانند مدرک کارشناسی خود را در ۳ سال و کارشناسی ارشد را تنها در یک سال دریافت نمایند، این بازه زمانی قطعاً باعث کاهش چشمگیر هزینه های دانشجویان بین المللی خواهد شد.

 

علاوه بر این دانشگاه های انگلستان بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی بسیار متنوع و فراوانی را ارائه می نمایند که دانشجویان بین المللی به راحتی می توانند از این شرایط بهره مند گردند.

     
مهاجرت به کشور انگلستان
مهاجرت به کشور انگلستان
     

مزایای تحصیل در انگلیس

 
  • تحصیل در یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین کشورهای جهان
  •  تحصیل در دانشگاه‌های برتر دنیا
  •  کیفیت بالای تحصیلی در این کشور
  •  نظام آموزشی فوق‌العاده
  •  آینده روشن شغلی
     

شرایط کاری در کشور انگلیس

 

با توجه به شرایط و موقعیت خوب اقتصادی در این کشور و همچنین دارا بودن ثبات اقتصادی می توان گفت که شرایط کار در انگلیس برای ایرانیان بسیار مناسب و مطلوب می باشد.

هم چنین این موقعیت کاری برای اشخاصی که از تحصیلات بالایی برخوردار هستند و یا اینکه در حرفه خود تخصص دارند، می توانند از درآمد بالا و سطح زندگی خوبی با توجه به شرایط خود بهره مند شوند.

با وجود این مسئله روند اخذ ویزای کاری در انگلستان برای اشخاصی که در کشور های عضو اتحادیه اروپا ساکن می باشند و یا اینکه جزء شهروندان این کشور ها به حساب می شوند.

یکی از رایج ترین ویزاهایی که برای اقامت در کشور انگلستان صادر می گردد، ویزای کاری انگلستان یا همان TIER2 می باشد و برای دریافت این ویزا شما به یک دعوت نامه کاری از طرف کارفرمای این کشور نیاز دارید.

اساسی ترین شرط دریافت ویزای کاری و مهاجرت به انگلستان اخذ یک پیشنهاد کاری معتبر از طرف کارفرما برای دعوت به کار در این کشور می باشد که ویزای دریافت شده با توجه به تخصص و تحصیلات افراد به میزان 5 سال اعتبار دارد.

       
مهاجرت به کشور انگلستان
مهاجرت به کشور انگلستان
   

شرایط ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور انگلستان

 

شرایط ایده آل و مناسب در انگلستان فرصت مناسبی را در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار داده است که در کوتاه ترین زمان ممکن شرکتی را در این کشور به ثبت برسانند.

 

کشور انگلستان جز کشورهایی می باشد که دارای نظام اقتصادی متکی بر کسب و کار آزاد می باشد از همین رو باعث شده است که افراد بسیاری نسبت به سرمایه گذاری در انگلستان اقدام کنند.

 

انگلستان کشوری با یک بازار تجاری بین المللی جذاب است که پایتخت آن یعنی شهر لندن به عنوان مرکز مالی جهانی با هزاران هزار شرکت بزرگ و کوچک شناخته می شود.

 

در واقع، یکی از راههای ورود به این بازار بزرگ تجاری در اروپا از طریق سرمایه گذاری جهت ثبت شرکت می باشد.

 

اما قبل از هر اقدامی برای ثبت شرکت در انگلستان، شناسایی ساختارهای مختلف شرکت ها در این کشور امر مهمی است.

 

ثبت شرکت در انگلستان می تواند به شما اقامتی 3 ساله را اعطا کند و اگر شخص بتواند اثبات نماید که در این مدت بیزنس وی به صورت فعال ادامه داشته است می تواند درخواست تمدید اقامت را برای 2 سال دیگر داشته باشد و در پایان سال پنجم اقامت دائم این کشور را اخذ نماید.

تحصیل در انگلیس

تحصیل در انگلیس   کشور انگلیس که بزرگترین کشور بریتانیا به شمار می رود، همواره مقصد محبوب دانشجویان از سرتاسر دنیا بوده است. این امر بدلیل داشتن

مطالعه بیشتر »

مطالب این صفحه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.