با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شماره مجوز : 51445

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشور ایتالیا

مهاجرت به کشور ایتالیا

 

مهاجرت به کشور ایتالیا یکی از شیوه های اقامت در اروپا است. ایتالیا یکی از کشورهای جنوب اروپا است که به صورت یک شبه جزیره بوده و پایتخت آن، شهر رم است. جزیره های سیسیل و ساردنی، دو جزیره معروف ایتالیا در نزدیکی سواحل دریایی مدیترانه هستند.

این کشور یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا محسوب می شود چرا که صنایع آن بسیار رشد یافته اند.

   
مهاجرت به کشور ایتالیا
مهاجرت به کشور ایتالیا
   

بهترین شهرهای ایتالیا برای زندگی

رم میلان فلورانس پیزا      

شرایط تحصیلی:

  هزینه تحصیل و زندگی در ایتالیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی پایین ‌تر است و در مواردی حتی با دریافت بورسیه‌ها و کمک‌های دولت ایتالیا، نزدیک به صفر می‌رسد. دانشگاه‌های ایتالیا دارای رتبه بندی بالایی در دنیا هستند و مدارک ارائه شده توسط آنها در هر کشوری معتبر است.    
مهاجرت به کشور ایتالیا
مهاجرت به کشور ایتالیا
    با تحصیل در ایتالیا امکان اخذ اقامت ایتالیا و کار و زندگی در این کشور برای شما وجود دارد.

با تحصیل در ایتالیا امکان اخذ پذیرش از سایر کشورهای اروپایی یا کشورهایی نظیر کانادا و آمریکا را خواهید داشت و می‌توانید با تبدیل ویزای خود در ایتالیا برای تحصیل و زندگی به این کشورها وارد شوید.

با تحصیل در ایتالیا شانس اخذ جاب آفر از شرکت‌های سایر کشورهای اروپایی یا کشورهایی نظیر کانادا و آمریکا را خواهید داشت و می‌توانید با تبدیل ویزای خود در ایتالیا در این کشورها کار و زندگی کنید.

   

شرایط کاری :

  جهت کار در ایتالیا، دانستن زبان ایتالیایی احتیاج می باشد و باید بتوانید به این زبان صحبت نمایید.

در عین حال اگر در زمینه گردشگری و توریست مشغول به کار می شوید بهتر است که علاوه بر زبان ایتالیایی به زبان انگلیسی هم تسلط داشته باشید.

برخی از صنعتگران جهت کار در ایتالیا بهتر است در ابتد دوره های فنی و حرفه ایی که متناسب حرفه شان است را بگذرانند.

شخصی که قصد مهاجرت کاری به ایتالیا را دارد باید سن او بالای 18 سال بوده و در برخی مشاغل که احتیاج به تخصص خاصی می باشد بایستی مدارک دانشگاهی (حداقل لیسانس) و یا مدارک حرفه ای مربوط به آن شغل را داشته باشند. کلیه این مدارک باید مورد تأیید در کشور ایتالیا باشد.

برای مهاجرت کاری به ایتالیا در ابتدا باید از طریق یکی از راه های کاریابی در این کشور شغل مورد نظر را پیدا کرد و رزومه شغلی خود را برای کارفرما ارسال نمود. ویزای کاری ایتالیا در صورت داشتن کارفرما صادر می شود.

 
مهاجرت به کشور ایتالیا
مهاجرت به کشور ایتالیا
   
مزایای ثبت شرکت در ایتالیا
 

با ثبت شرکت در ایتالیا شما یک شخصیت حقوقی اروپایی محسوب می شوید و می توانید به بازارهای جهانی دسترسی آزادانه داشته باشید. پس از ثبت شرکت در ایتالیا شما می توانید در بانک های ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی حساب بانکی داشته باشید.

مالیات شرکت در ایتالیا 23 درصد می باشد که کمترین میزان مالیات در بین کشورهای اروپایی می باشد. با ثبت شرکت در ایتالیا شما می توانید اقامت ایتالیا را بدست بیاورید.

   
مهاجرت به کشور ایتالیا
مهاجرت به کشور ایتالیا
 

مهاجرت به کشور فنلاند

مهاجرت به کشور فنلاند   مهاجرت به کشور فنلاند بعنوان یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا شناخته می شود. همچنین فنلاند از جمله کشور‌هایی

مطالعه بیشتر »

مطالب این صفحه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.