با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شماره مجوز : 51445

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشور ترکیه

مهاجرت به کشور ترکیه

 

مهاجرت به کشور ترکیه در سال های اخیر به دلیل افزایش بحران در منطقه به شدت افزایش پیدا کرده است.

ترکیه از جمله کشورهایی است که به دلیل قرارگیری بین دو قاره آسیا و اروپا از جذابیت بسیار زیادی برای مهاجرت برخوردار است.

به دلیل قرابت‌ها و مشابهت‌های فرهنگی این کشور با ایران، بسیاری از شهروندان ایرانی اقامت در این کشور را نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ترجیح می‌دهند.

 
مهاجرت به ترکیه
مهاجرت به ترکیه
   

روش های مهاجرت به کشور ترکیه

 

راه‌های مختلفی برای مهاجرت به کشور ترکیه وجود دارد، از مهاجرت کاری گرفته تا انواع مهاجرت‌های سرمایه‌گذاری و یا مهاجرت از طریق ازدواج، روش‌های مختلف دریافت اقامت ترکیه محسوب می‌شوند.

این موضوع معروفی است که در ترکیه افراد معدودی به زبان انگلیسی تسلط دارند، به همین دلیل، تسلط به زبان ترکی یکی از ضرورت‌ها برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود.

   
بهترین شهر  های کشور ترکیه برای زندگی
  آنکارا استانبول آنتالیا ازمیر آلانیا    
مهاجرت به ترکیه
مهاجرت به ترکیه
   

شرایط کار در ترکیه :

 

برای کار در هر کشوری از جمله کار در ترکیه، یک سری شرایط ابتدایی و عمومی مورد نیاز است. یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین این شرایط، داشتن یک دعوتنامه یا جاب آفر از سوی یک کارفرما در کشور ترکیه می باشد.

لازم است بدانید که کار در ترکیه چندان کار ساده‌ای نیست، زیرا بسیاری از شرکت‌ها و کارفرماها دعوتنامه کاری نمی دهند دلیل این امر این است که کارفرما باید برای استخدام یک شخص خارجی از اداره کار و تامین اجتماعی کشور ترکیه تاییدیه گرفته و با ارائه مدارک لازم آن ها را برای استخدام یک نیروی خارجی توجیه نماید.

البته با تمام این مسائل پیدا کردن شغل در ترکیه غیر ممکن هم نیست به خصوص اگر مهارت‌هایی را دارید که تقاضای زیادی دارند.

   
مزایای تحصیل در کشور ترکیه
 

• امکان تحصیل در دانشگاه های مورد تائید • امکان اسفاده از سفارت این کشور برای ورود به کشورهای اروپایی و غیره در مدت زمان کم • امکان کار در ترکیه حین تحصیل • اخذ ویزای همراه برای تحصیل

   

مزایای ثبت شرکت در ترکیه :

  -ثبت شرکت بدون اجبار به داشتن شریک ترک -دریافت اقامت ترکیه -سفر به 10 ها کشور جهان بدون داشتن ویزا -هزینه مناسب زندگی و نگهداری شرکت -عدم پرداخت هزینه ثابت وپرداخت مالیات بر اساس درآمد شرکت

اکثر شرکت هایی که در قانون تجارت ایران قابل ثبت هستند در کشور ترکیه نیز قابل ثبت می باشند و تفاوت های آن جرئی و اندک می باشد البته محبوب ترین و قابل قبول ترین انواع شرکت که به ترتیب شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص می باشد.

 

مهاجرت کاری به آلمان

مهاجرت کاری به آلمان   کشور آلمان یکی از صنعتی ترین کشور های جهان است و به دلیل کمبود نیروی جوان نیاز شدیدی به نیروی کار دارد.

مطالعه بیشتر »

جدول محتوا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.