با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شماره مجوز : 51445

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به کشور کانادا

 

راه های مهاجرت به کشور کانادا و اخذ اقامت کانادا از طرق مختلف را در این مقاله به صورت کامل بررسی خواهد شد. این روزها که بسیاری از افراد به فکر بهبود موقعیت خود هستند، مهاجرت به کشورهای پیشرفته می‌تواند ابزاری برای دستیابی به فرصت‌های تازه در زندگی فرد باشد.

برخورداری از امکانات برتر آموزشی، شغلی و رفاهی در کنار فرهنگ مهاجرپذیر کانادا موجب شده تا این کشور به مقصد مناسبی برای علاقه مندان به مهاجرت تبدیل گردد.

   
مهاجرت به کشور کانادا
مهاجرت به کشور کانادا
   
بهترین شهر های بزرگ کانادا
  – اتاوا – وینی‌پگ – تورنتو – ونکوور – مونترال – کبک سیتی – ادمونتون – کلگری  

شرایط تحصیلی:

 

زمینه‌ کار و پیشرفت در کشور کانادا تا حد زیادی وجود دارد و دانشجویان می‌توانند از موقعیت‌های مختلفی که برایشان فراهم می‌شود، نهایت استفاده را برای ساخت آینده‌ی خود ببرند.

مطمئنا اعزام دانشجو به کانادا و امکان تحصیل در این کشور یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیلات در سطح بین المللی است .

نکته قابل توجه این است که پذیرش دانشجو در کانادا یکی از رکورد های این کشور محسوب می شود.

کانادا، یکی از محبوب ترین کشورها برای تحصیل به شمار می رود، زیرا 12 دانشگاه معتبر در این کشور، جزو لیست 200 دانشگاه برتر دنیا محسوب می شوند.

استاندارد بالای دانشگاه‌های کانادا باعث شده که مدارک اخذ شده دانشجویان، در تمامی کشورها اعتبار داشته باشد و به راحتی میتوانید این مدارک را در سایر کشورهای مشترک المنافع معادل سازی کنید. تحصیل در کانادا هم از دبستان و هم دبیرستان شروع می‌شود. ترجیحا برای مهاجرت تحصیلی سن فرد باید 12 سال تمام باشد.

 

شرایط کاری :

 

کانادا یک مقصد بسیار محبوب است؛ چراکه بازار کار در این کشور حتی در شرایط رکود همچنان باقی‌مانده است و کارفرمایان تشویق می‌شوند در صورت نبود نیروی کار کانادایی، خارجی‌ها را استخدام کنند..

به‌طور‌کلی نرخ بیکاری در کانادا طی ده سال گذشته روند کاهشی داشته است و زیر 5 درصداعلام شده است.

این مسئله نشان می‌دهد که این کشور به نوبه خود توانسته در لیست کشورهای ایده‌آل از نظر کار قرار بگیرد. یافتن کارفرما در کانادا کار آسانی نیست؛ اما روش‌های دیگر از جمله، خوداشتغالی یا به‌کارگیری تخصص‌های فردی می‌تواند روش‌های مناسبی برای مهاجرت محسوب شود.

   
مهاجرت به کشور کانادا
مهاجرت به کشور کانادا
   

شرایط ثبت شرکت و سرمایه گذاری:

 

در شرایط کنونی کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای سرمایه گذاری و کسب ثروت شناخته می شود.

این کشور هر چند دارای 10 ایالت بوده و هر یک از این ایالت ها در تصویب قوانین و مقررات داخلی خود به منظور سرمایه گذاری دارای استقلال هستند ولی در کل قوانین سرمایه گذاری در کانادا الگویی مشابه دارند و تنها موارد اختلافی اغلب در نوع سرمایه گذاری است.

اما یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در کانادا که تضمین سود زیادی به همراه دارد و در همه ایالت ها و قلمروهای کانادا به شدت طرفدار دارد و حمایت می شود ثبت انواع شرکت تجاری می باشد.

قوانین کانادا به شکلی تنظیم شده اند که حمایت کامل از سرمایه گذاری را در قبال مالکیت سرمایه گذاری و اعطا اقامت به سرمایه گذار و اجازه خروج سود سرمایه به سرمایه گذار تضمین می کنند.

 

برای  موفقیت جهت مهاجرت به کشور کانادا می‌ توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بین المللی ایرانیان تماس حاصل نموده و از مشاوره تخصصی استفاده نمایید.

مطالب این صفحه

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.